.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.
نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین، اگرچه سازمان برنامه و بودجه کشور، تعطیلی کتابخانه این سازمان را موقتی و به دلیل جابجایی مکان آن عنوان کرده است اما این تصمیم علاقمندان و دغدغه‌مندان توسعه کشور را در هفته‌های اخیر نگران کرده است. بویژه آنکه محل جدید در نظر گرفته شده کوچکتر از محل کنونی این کتابخانه و فاقد شرایط نگهداری از اسناد تاریخی است.

 

در ادامه این نگرانی‌ها؛ محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت تدبیر و امید، در توییتی از رییس جمهور خواسته است به این مساله ورود کند.

 

او که طولانی‌ترین دوره ریاست بر این سازمان را تجربه کرده و به خوبی بر اهمیت اسناد و مدارک آن واقف است؛ خطاب به ابراهیم رئیسی نوشته است: اخبار دلهره‌آوری از جابه‌جایی و انتقال کتب و اسناد بعضا منحصربه‌فرد در سازمان برنامه و بودجه کشور؛ مطرح می‌شود. مصرانه تقاضا دارم مقرر فرمایید بررسی و رفع دغدغه گردد.

 

نوبخت تنها رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در چهار دهه اخیر است که صراحتا نگرانی‌اش از نابودی اسناد این سازمان را مطرح کرده است. دیگر روسای این سازمان حتی داوود منظور که هم اکنون ریاست این سازمان را برعهده دارد؛ در این باره سکوت کرده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.